zondag 2 november 2014

Give it forward: Sinterklaas

M'n eerste Give-it-forward project is klaar. 



Begin dit jaar heb ik me voor 'Give-it-forward' aangemeld en binnen no-time had ik 7 gegadigden. Het was de bedoeling om dit jaar de gegadigden een blijk van 'denken aan' te sturen. In het voorjaar heb ik een poging gedaan om met 3 daarvan een voorstelling bij te wonen, waarmee we dan weer iemand anders konden verrassen, maar helaas is dat niet gelukt. 

En omdat de eerste helft van dit jaar niet helemaal naar wens verliep, heb ik mijn doelstelling bijgesteld. Mijn gegadigden zijn niet vergeten, maar de termijn is voor onbepaalde tijd verlengd. 

Maar nu dus nr. 1 af. En dat had wel een beetje haast, want het feest staat voor de deur en dan is het leuk om je huis in de juiste sfeer te brengen. Dit zal daar wel bij helpen, denk ik. Het leuke aan dit project is dat een vreemde mij (na een oproep op FB) spontaan wol heeft opgestuurd om hierin te verwerken. Ze wilde er niets voor terug. Daar begon Give it forward al :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten