maandag 27 oktober 2014

Mandjes

Een van mijn favoriete recepten uit Zo Geknipt! is het 'Mandje krokantje'.  Een perfecte basis voor een kadootje en heerlijk snel in elkaar te zetten. 


Zondagavond in een verloren uurtje een mandje gemaakt voor een grime-maatje van mij. Eerder dit jaar heeft ze mij geholpen bij een grime-opdracht en dit mandje stond nog steeds op mijn verlanglijstje als bedankje voor haar. 

Een kleiner exemplaar wilde ik maken om per post naar iemand op te kunnen sturen, bij voorkeur per briefpost. Bij het recept staat dat je dit niet van toile cirée (tafelzeil) moet maken, omdat keren geen optie is. Maar dat kan ook anders: het knutselrubber past qua kleur bij het tafelzeil dus is het niet erg dat dit zichtbaar is. Deze uitvoering is nog sneller klaar ook, ik heb alles in 1 keer op elkaar gestikt, drukkers erin, klaar. I love it!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten