vrijdag 18 november 2016

Tas voor mijn Scan n Cut

Vorig jaar kocht ik een Scan n Cut (een snijmachine voor verschillende materialen). De dag daarna overleed totaal onverwacht mijn lieve schoonmama. Uit haar erfenis van stoffen heb ik nu een tas voor mijn machine gemaakt.

Het patroon is van Leokas Creative (http://www.leokascreative.nl/en onder haar begeleiding heb ik de tas gemaakt. Uiteraard kon ik het niet laten mijn eigen 'touch' hieraan toe te voegen ☺️. Ik maakte de tas 8 cm breder waardoor mijn etui met accessoires ook in de tas past. 

En uiteraard mag mijn logo ook hier niet ontbreken.

De snijmatten kunnen onder de machine in de tas geschoven worden, de voeding kan in een van de zijvakjes. Op deze manier kan hij makkelijk mee op stap en hou je alles bij de hand. 

Ik ben super blij met deze mooie 'herinnerings'-tas. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten