zaterdag 21 december 2013

Men neme ...

Men neme: een mooi kado, een meetlint, papier, passer, liniaal en potlood, stof met fournituren, digitale foto's, een computer en foto-transferpapier en heel veel tijd.

Eindresultaat:
een nog mooier en persoonlijk kado

Dit was mijn leukste en meest creatieve project tot nu toe. Geen door anderen bedacht patroon, geen voorgekauwd concept, zomaar een hersenspinsel van mezelf.

Ik wilde een kado op een persoonlijker manier aanbieden dan alleen maar ingepakt. Met de ervaring die ik het laatste jaar heb opgedaan met het maken van tassen, mandjes e.d. heb ik om het kado heen een tas getekend. Om het nog persoonlijker te maken heb ik op de stof van de tas foto's geprint en daarna alles in elkaar gezet.


Het kost wat tijd maar het eindresultaat is verbluffend! Dit was gaaf om te doen!

1 opmerking: