donderdag 12 december 2013

Kiezen of delen?

De vorige keer schreef ik dat er nog 3 projecten lagen te wachten voordat ik met Hello Kitty aan de slag zou kunnen. Maar ik kan niet kiezen en wil zo graag delen. Dus ter ere van de verjaardag van mijn zus heb ik er toch mee gewerkt. Ik heb een hoesje voor zakdoekjes voor haar gemaakt. 


Zij heeft een mobiel winkeltje om mensen in Tanzania te helpen. In dit winkeltje is van alles te koop wat mensen meenemen van verschillende reizen naar verschillende continenten. Eerder hebben we al eens sieraden uit Indonesië voor haar meegenomen. Het doet mij altijd denken aan een wereldwinkeltje maar dan alleen non-food producten. Dit zakdoekhoesje past eigenlijk wel in het winkeltje, dus ik ga er binnenkort nog meer maken. 

Maar nu eerst het Secret Santa project uitwerken. Ik mag voor een creatieve en positieve dame een pakketje samenstellen. Toen ik de eerste keer haar gegevens zag, dacht ik: 'Oei, dat wordt een uitdaging. Ze is wel creatief.' Dat ben ik namelijk helemáál niet. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten