vrijdag 20 december 2013

Labels

Voor mijn zoontje maak ik regelmatig hemdjes. Bij de eerste die ik maakte had hij commentaar: mama, ik weet niet wat de achterkant is!

Dus moest ik er een labeltje in maken. Ik heb gekozen voor instrijkbare labels omdat die voor dit doel superhandig zijn. 



Echter mijn huidige projecten wil ik ook graag labellen maar daar zijn deze niet altijd handig voor. Ik wil labels die ik kan meestikken in een naad en bij voorkeur met een leuke kleine illustratie erop. 

Waar ik ze kan bestellen weet ik al, maar hoe ze moeten worden nog niet. Iemand leuke ideeën?

2 opmerkingen:

  1. Ik vind bovenstaande label al heel leuk. Mag ik vragen waar je het gaat bestellen. Ik wil graag zelf ook label hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Deze labels komen bij Goedgemerkt vandaan. De labels die ik wil bestellen ga ik via een Etsy-winkeltje bestellen: Vikinglabelling.

      Verwijderen