woensdag 26 augustus 2015

Sleutelhangers - Key fobs


Onlangs kwam er een mooi patroon voorbij voor sleutelhangers dat ik niet kon laten gaan. Het kwam langs met de vraag: Zijn er hier crossfitters? Ja, ja, ja!! Laten we voor het gemak m'n training maar zo noemen.

Ik zag direct wat leuke mogelijkheden en heb de eerste ideeën uitgewerkt. Voor m'n trainers heb ik twee verschillende varianten gemaakt waarbij de witte is gepersonaliseerd met de naam van 'mijn' gym box en de tweede met de naam van een van m'n trainers in de kleuren van hun huisstijl. 

De afmeting van de sleutelhangers zijn:
Groot met ring: 11x5 cm,
Groot met musketonhaak 12,7x5 cm. 

Klein met ring: 8x3 cm 
Klein met musketonhaak: 10x3 cm. 

Ik vind ze geweldig!

Recently I saw an awesome design for key fobs which I couldn't resist. It came out with the question: Any cross fitters out there? Yes, yes, yes!! Let's call my training that way. 

Instantly I got some great ideas and I worked out the first ones. For my trainers I made two different varieties, the white one is personalized with the name of my gym box, the second with the name of one of my trainers in the colors of their logo.  

The measurements  of the key fobs are:
Large with key ring: 11x5 cm
Large with clasp: 12,7x5 cm

Small with key ring: 8x3 cm
Small with clasp: 10x3 cm

I love them!



 
Wil je ook een sleutelhanger? Laat het me weten op info@madebyoverwinteren.nl. Een 'standaard' hanger kost € 5, een gepersonaliseerde kost € 7,50.
 
Do you also want a key fob? Let me know at info@madebyoverwinteren.nl. A standard one costs € 5, a personalized one € 7,50.
 
Design van/by The Bean Stitch





Geen opmerkingen:

Een reactie posten