vrijdag 17 juli 2015

Diverse kadootjes

Het was stil aan dit blogfront maar dat betekent niet dat ik heb stilgezeten. De afgelopen weken zijn verschillende projecten onder een of meerdere machines vandaan gekomen. 

Op bestelling een kraamkadootje voor een collega van mij. Een heerlijke slaapzak waarvan de rits rondom helemaal open geritst kan worden, zodat het kindje in de slaapzak kan blijven liggen, terwijl je het verschoont.


Op bestelling een kraamkadootje voor een vriendin van mijn dochter: omslagdoek en slab van badstof met daarop de naam van het kindje geborduurd.


Een broekje voor mijn nichtje en daarbij een gekocht wit t-shirtje opgevrolijkt met een borduurseltje in bijpassende kleur. Het broekje was nog iets te groot. (dat krijg je soms als het gemaakt wordt zonder het modelletje in de buurt). Ze wilde het niet nog een jaartje bewaren dus heb ik er knoopsgatenelastiek in gezet. Nu kan ze zichzelf insnoeren zoveel als ze wil.


Vervolgens waren twee lieve vriendinnen aan de beurt. Voor mijn ene lieve vriendin maakte ik een etuitje voor de poepzakjes (voor de nog niet gebruikte :-)) van de hond en een opvouwbaar tasje, jullie zagen ze al eerder voorbij komen. 


Voor mijn ander lieve vriendin maakte ik een mandje die ik vulde met lekker producten van de Tuinen en ook voor haar het tasje. Mandje en tasje in dezelfde stofcombinatie.



En vervolgens maakte ik voor het 'dank je wel voor het komen-zakje' voor het kinderfeestje van onze zoon 8 minion sleutelhangers. We gingen naar dé film en daar pasten deze sleutelhangers mooi bij. De sleutelhangers zijn gemaakt met de borduurmachine en voorzien van een sleutelring (uiteraard) en kunstof drukknoopjes.


Al met al een productieve periode achter de rug.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten