maandag 12 januari 2015

Slapen en luieren (hetzelfde of toch niet?)


Laatst had ik het met iemand erover dat ik een slaapzakje zou gaan maken als kraamkadootje. 'Dat is makkelijk,' was het antwoord, 'gewoon recht toe recht aan.' Dat is niet helemaal zoals ik in gedachten had ☺️:


We hadden het ook over het maken van luiers. Toen bedacht ik me: als ons referentiekader van een slaapzakje verschillend is, dan is de kans groot dat ook ons beeld van een luier anders is. Ff checken dus of dat zo is. 

Bij onze kinderen hebben we katoenen luiers gebruikt. Bij de eerste twee had ik een set voorgevormde gekocht, maar die waren niet meer in huis toen 8 jaar later hun broertje werd geboren. Voor hem heb ik ze zelf gemaakt. Hier even een newborn setje ter lering en vermaak. Zoals je ziet, kun je je kind erg leuk 'luieren'. 


En nu ben ik benieuwd of ons beeld van 'een luier maken' hetzelfde is ☺️. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten