zondag 10 november 2013

Starten

Daar gaan we dan. Een nieuwe dimensie in mijn digitale bestaan: ik ben blogger geworden. Wat het allemaal gaat brengen is een grote verrassing, ik ben benieuwd.

Met dit blog wil ik mijn creaties aan de wereld laten zien. Mijn naaimachine en ik zijn dikke vrienden al hoewel we elkaar niet vaak genoeg zien naar mijn idee. Vooral in de zomermaanden raken we elkaar altijd een beetje uit het oog, maar dat betekent dat we de komende maanden weer veelvuldig contact zullen hebben. Ik heb er zin in en er staan veel projecten op mijn verlanglijst: van een broek voor mijn zoontje (van camouflagestof - das heel stoer), via een bescherming voor mijn schillenmandje, een omweg naar wat lingerie, verschillende tassen voor deze en gene (en een beetje voor mezelf), mijn lappen voor mijn techniekenmap en gewoon het wegwerken van stapels lappen die zich hebben verschanst in ons huis naar decemberkadootjes en hebbedingetjes. Kortom we gaan aan de slag.

Deze week heb ik het eerste project van dit seizoen voltooid. Op basis van het geboortekaartje van mijn nieuwe nichtje heb ik een slab voor haar gemaakt.


2 opmerkingen:

  1. welkom in blogland! een mooie manier van overwinteren, je lekker uitleven achter de naaimachine en dan je creaties delen met de wereld via je blog!

    project 1 is in ieder geval super geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig, zo had ik Overwinteren nog niet bedacht. Het gaat over mij en misschien een beetje over mijn familie (Winter), vandaar deze naam ☺️

      Verwijderen