woensdag 13 november 2013

Schillenmandje

Daar is ie dan. M'n schillenmandje met hoes. Je zou denken: waar maakt ze zich druk om, een schillenmandje is er toch voor om schillen in te verzamelen en die vervolgens in de GFT-bak te gooien, dat wordt dus een vies mandje! Maar ik vond deze te mooi om zomaar even vies te laten worden. En aangezien ik nog tafelzeil had liggen en ik daar nog niet eerder mee gewerkt had, was dit een uitgelezen kans om het nuttige met het aangename te combineren. 

Dus meetlint en papier erbij en tekenen maar. 3 pogingen later ben ik uiteindelijk wel tevreden. Manlief ook blij, het oude mandje was stuk en had ik in m'n enthousiasme al weggegooid (te vroeg, blijkt nu) want dit had toch meer voeten in aarde dan ik aanvankelijk dacht - alhoewel dat voor bijna al mijn projecten geldt - ik voel mezelf altijd rijker met tijd dan ik eigenlijk ben 😉


Geen opmerkingen:

Een reactie posten