zondag 8 november 2015

Test test test


Vorige week kreeg ik de vraag of ik designs wilde testen. De knuffels die ik onlangs maakte zijn ontworpen door een Engelse designer. Haar laatste ontwerp is een kattenfamilie. 
Bij het testen van dit patroon ben ik betrokken geweest. Naast het testen heb ik ook de handleiding naar het Nederlands vertaald. Het was hard werken, maar erg leuk om te doen met een mooi eindresultaat. Dat doe ik graag nog een keer. 

Last week I have been asked to test some designs. The cuddly critters I made recently are designed by an english designer. Her last design is a Cat family. I've been involved in testing this design. I also translated the manual into Dutch. It was a lot of work, very fun to do with a nice result. I would love to do it again. 


Design van/by NonnieNoo Creations


Geen opmerkingen:

Een reactie posten