dinsdag 24 juni 2014

Tegenprestatie

Mijn labels zijn in ontwikkeling: de eerste aanzet is gemaakt, de maten zijn bedacht, nu eens bekijken hoe dat er dan uit komt te zien. De tegenprestatie is al klaar. Aanstaande zondag 'moet' ie in de tuin wapperen dus enige haast was geboden. 


Mijn maatje van dit creativiteit-uitwisselingsproject is Dagmar Schröder - Schröder&Walters - creative services  (http://www.schroder-walters.com/) en zij wilde graag een windzak voor in de tuin. Er was nog een ring van een oude windzak, op basis van die maat is een nieuwe getekend. En omdat ik net een nieuwe machine aan mijn machinepark had mogen toevoegen (een coverlock) heb ik deze lekker kunnen inwerken op dit project. 

We hebben vliegerdoek gebruikt, ook weer zulk leuk materiaal om mee te werken. Dagmar, bedankt voor deze nieuwe uitdaging, ik heb met veel plezier de windzak gemaakt.


1 opmerking:

  1. Hoi Renske!

    Hij is geweldig mooi geworden! Ben benieuwd naar de reacties tijdens de open dagen!!

    Nu verder met jouw labels :)

    Groetjes,

    Dagmar
    Schröder&Walters - creative services

    BeantwoordenVerwijderen